2016年6月3日 星期五

VS嵐@2016.06.02

VS TEAM: TEAM巴西  PLUS ONE: 児嶋一哉+鈴木拓

OPENING CHANCE: BUMP相撲


天然二人唔夠1分鐘就已經被撞飛了


OPENING

AIBA: 頭先個下太突擊, 嚇到標尿咁制, 哈哈


1. PINBALL RUNNER


2. BOUND HOCKEY



AIBA雖然係尾二位, 但都竟然入到兩球

仲話: 見到你(児嶋)不斷撞柱, 唔耐煩啦就直接射門啦





3. BANK BOWLING


鈴木: 我之前同AIBA一齊做節目啦, 但AIBA只會話渡澤好可愛, 但就唔會咁話我

AIBA: 但你比我年紀大呀, 咁樣講好奇怪呀

鈴木: 而且又好少會叫我一齊去飲野呀

AIBA: 唔係喎, 都成日去飲呀

鈴木: (MANABU) 個時只係大約去過2次左右

AIBA: 但之前做動物節目的時候, 都成日去呀, 差不多每隔2週都會去一次

鈴木: 當時AIBA好保護我的, 當我講咗笑話, 冇乜人笑, AIBA去到廁所撞到時, 就會話

我都覺得個個人既態度唔可以原諒, 真係一個好好人

AIBA: 係啦, 即使唔好笑既我都有笑呀

鈴木: 你都唔洗係呢度講D咁傷我既說話啊





4. KOROKORO VIKING

5. KICKING SNIPER

沒有留言:

張貼留言