2016年12月15日 星期四

PON!@2016.12.08


青木一入黎就唱HELLO GOODBYE, 已經係08年AIBA的SOLO歌了

AIBA: 你突然咁唱, 睇緊電視的人都唔知唱緊咩

青木: 我真係好鐘意呢首歌

今次係志村動物園的宣傳, 今次移動動物園就去咗地震後的熊本

青木: 年尾啦, 你又要做CONCERT又有好多音樂節目, 好忙啦, 唔知可唔可以話比我知你

平安夜有咩節目呢, 因為個日仲係你生日喎

AIBA立即攤手問拎生日禮物, 點知係冇

AIBA: 往年都係會同唔同音樂節重叠咗,

差唔多都係STAFF們同MEMBER一齊慶祝生日啦





青木: 你以前唔係會同NINO一齊坐車返屋企嗎, 會唔會仲有咩事係未講過架呢

AIBA: 啊, 總武線組合呀, 哈哈, 我想講一件事可以嗎, 雖然係最近發生的。

係咁既, 11月26日係我家LEADER生日, 我同NINO都好沉迷睇海外DRAMA, 

由於太過有趣了, 所以都想LEADER可以一齊睇, 結果我地就話夾錢

買咗由1出至而加的DVD, 送晒成SET比LEADER, 而我地都好成功地送咗, 仲影埋相

不過過咗成個星期, 我都收唔到NINO夾個份錢。

我好難開口叫佢比返, 佢係PON的準REGULAR成員吧

青木: 我諗係播出的時候, 佢好大可能會睇到既

  

青木: NINO 我諗你都係比返錢會比較好

AIBA: 我等你呀


JOHNNY'S PON!


HELLO GOODBYE




沒有留言:

張貼留言