2017年3月2日 星期四

『VS嵐』No.391@2017.02.23

OPENING: 接住就係畢業旅行時間, 今日就講下大家去旅行的失敗經驗啦

AIBA: 之前我同翔去澳大利亞時, 雖然大家都有去, 但我同翔就諗住出去飲下野啦

於是飲呀, 諗住返去時, 先發現自己唔知道個酒店名, 只係記得側邊有間好出名的快餐店

諗住搭的士時, 只要講個快餐店名就得啦, 跟住我地係咁兜圈, 因為間快餐店太多分店了

SHO: 我地有諗過不如直接出機場啦, 大家都一定會去啦

AIBA: 直至天光, 我地終於搵得返間酒店!! 

LEADER: 我地之前就去咗上海啦, 大家都有去, 我諗住同NINO叫ROOM SERVICE

打開個餐牌 (NINO: LEADER只係認得一個英文字就係NOODLES), 咁有好多種唔同

NOODLES, 諗住就亂咁叫一款啦, 然後等咗好耐, 等咗30分鐘未到, 差咗50都未到, 

突然聽到門鐘, 諗住終於都黎啦, 點知一打開門, 對方係拎住一隻咁上下大細

白色的碟黎, 哈哈

大家失敗經驗都幾有趣



VS TEAM: 青山學院駅伝TEAM    PLUS ONE: PERFUME

1. BALLOON SHOOTING


好彩AIBA冇受到池田咀咒影響, 哈哈





2. SPECIAL項目 駅伝 骨牌 對決

連PERFUME 3人都係A型, 只有AIBA係AB型





3. CLIFF CLIMB


4. KICKING SNIPER



沒有留言:

張貼留言