2016年10月8日 星期六

秋の嵐ウイーク@2016.09.27

嵐之中邊個最乜乜?

今日話題係, 邊個對食最"堅持"?

LEADER 同AIBA揀咗SHO, NINO同SHO就揀NINO, 只有JUN就揀自己, 哈哈, 好尷尬

LEADER: SHO由以前開始已經係咁, 尋日已經開始諗定今日食乜, 連MEMBER食乜, 佢都會諗埋

然後會同我地講: 我尋日幫你諗咗架啦, 然後就提供咗比我, 

青木: 咁個樣野究竟係MEMBER想食定係SHO你自己想食架呢

SHO: 呢個問題太蠢啦, MEMBER想食既就會係我想食架啦

AIBA: 我同LEADER諗法一樣, 以嵐去工作的話, 食飯的地方, 一定係由SHO去決定

SHO: 不過而加大家食乜都決定好了, 或者以前都會係咁既

JUN: 但偶然都會介紹D特別野比我地

NINO: 我講自己就係因為我決定左食乜之後, 除左個樣野以外, 我其他都唔會食

係另一類既堅持

青木: 你係屋企打機, LUNCH同夜晚都點同一個外賣係真的??

NINO: 係真的啊

SHO: 例如拍電影時佢會食蛋治, 然後好似今日咁, 佢就會食SOBA, 9成9都決定咗




沒有留言:

張貼留言