2016年10月8日 星期六

秋の嵐ウイーク@2016.09.28

嵐之中邊個最乜乜?

今日話題係, 最唔知邊個係假期做乜?

LEADER+NINO+JUN揀AIBA,SHO同AIBA揀JUN

LEADER: 好似知, 但仔細諗下其實唔知佢會做乜, 

興趣的話題都好少會聽到, 聽到的都係同後輩食

JUN: 而且都係事後先知

NINO: 由以前開始都係唔清楚

SHO: 你地已經識咗好耐呢

NINO: 係呀, 以前雖然都會去AIBA屋企玩, 但係都入唔到門口, 明明之前已經約好約, 

因為開唔到門就係門後等左20分鐘左右, 然後AIBA爸就來啦: 咦, 你係雅紀朋友?

幫我開咗門之後, 竟然發現佢仲瞓緊。仲有一次係, 最近大家係休息室換衫時, 當佢除咗衫

發現佢全身都紅晒, 問佢咩事啦, 佢話尋日放假, 冇著上身咁去咗BBQ, 咩事要冇著上身咁BBQ呢

AIBA: 的確好少講我會去同邊個食飯, 都係後來先知的比較多

青木: 假如你地MEMBER之後有乜互動, 可以的話記得話我知, 我好鐘意大家互動

例如NINOAI佢地會做乜呢, 我都好想知






沒有留言:

張貼留言