2017年2月13日 星期一

『貴族探偵』ノンストップ!@2017.02.13


Q: 覺得偵探這個角色如何

A: 唔太適合做偵探吧, 性格上唔太想去尋找, 類似"你就是犯人啦"



Q: 擅唔擅長睇穿大話?

A: 不擅長呢, 我覺得自己係個種唔講大話的類型, 好快就會被發現呢, 

大慨講大話會的話就會展露係個樣上呢



Q: 私下, 唔想被發現個樣的對策

A: 我係超鐘意去錢湯或者桑拿, 無論如何都係會遮掩著上面, 而唔係下面

毛巾大慨都係會由腰左右開始圍住下面吧, 但我係會將毛巾放係頭上, 

由頭開始, 遮掩黎行的, 咁樣的話就完全唔會被發現了


Q: 你唔覺得好尷尬嗎

A: 因為咁樣比起被發現睇得到更加好吧, 唔被任何人留意, 然後就咁行出黎,

點計都係比較好

Q: 嵐五人完成LIVE之後都會一齊去浸浴吧

A: "水風呂" 係為呵護身體而成的, 但係冰水會不斷的加入水中, 然後我地就會

又冰水又暖水咁交換的浸, 但只有我同松潤先會咁做, 其他MEMBER大慨都會浸"水風呂"

對"水風呂"比較強的話, 就係我同松潤吧, 咦, 呢啲情報係咪唔需要呢? 哈哈

我仲諗緊我究竟係度講乜呢




Q: 貴族探偵的看點是?!

A: 貴族探揁係做貴族一個角色, 會用好多唔同工具然後去解決不同事件

我覺得會是暫時都未做過的劇集, 所以請大家一定要收看啊



沒有留言:

張貼留言