2017年2月5日 星期日

『VS嵐』No.387@2017.01.26

OPENING: 今集係新一年的第一集錄影

紅白AIBA辛苦了,

AIBA: 一直都覺得好緊張, 直至我地唱歌個部份, 啊, 覺得終於可以安心了

但個度其實係未完場, 不過AIBA心裡的SWITCH就轉了, 

然而AIBA都有睇到JOHNNY'S COUNTDOWN, 見到四人都著咗自己的衫覺得好開心

當時嵐四人好似福男咁, 一路車就係咁跑, 沿路啲人見到都係咁叫嵐嵐嵐

但後來見到背脊個AIBA樣, 又係咁叫AIBAAIBAAIBA

總算無事到達同完成了




VS TEAM: 破門   PLUS ONE: 陣內智則+藤井隆

1. PINBALL RUNNER

2. CLIFF CLIMB


橫山成為最新BABA嵐最弱王, 無論如何都要夾個時間上來再玩過

橫山: 係下次再玩之前, 要同AIBA一齊練習下

AIBA: 尋日一齊再玩咪好囉, 尋日都見過面

NINO: 原最弱王同現最弱王, 見得太多了

橫山: 一星期都差唔多見2次

  

橫山: AIBA真係好PURE呢, 我地去咗一間店, 個老闆架車係架貨車, 講講下AIBA就話

想坐下, 點知個老闆就話收鋪後要唔要坐一下, 結果食完飯, 深夜1點啦, 就跟住老闆

3個人去渣咗一個小時車, 仲去咗竹下通, 個度係我同AIBA JR年代成日去既, 去到的時候

AIBA就好感動地同老闆講, 呢度係我地以前JR 年代成日去架



3. 超高速! PARAPARA寫真

AIBA係對方講緊野的時候又唔小心禁到個制

大家講明要讓比佐佐木答AIBA又搶答

到AIBA可以禁燈時, 佢又唔夠人快, 哈哈

AIBA TIME~




橋本話來到東京之後, 好驚訝的就係會撞到藝人, 都係好普通咁係街行

AIBA都有撞到嵐啊...

AIBA: 我成日都係牙醫撞到NINO, 又或者係超市見到

NINO: 我地的生活圈子基乎係一樣

SHO: 講起上來我都有撞過NINO

陣內: 咁NINO會唔會戴下帽之類

SHO: 我見到NINO時, 就係好似而加咁

NINO: 就係普通LOOK咁, AIBA都係就咁樣出去

AIBA: 係呀, 就咁樣的






4. KICKING SNIPER


沒有留言:

張貼留言