2014年2月10日 星期一

嵐にしやがれ@2014.02.08

今集的嘉賓是歌舞伎出身的片岡愛之助先生

五人表示片岡先生應該是最近他們最想見的人, 因為現在在嵐中大家正在看"半澤直樹"


而片岡想和嵐做的事, 意想不到的是摘士多啤梨, 

在夜間怎麼採呢??

AIBA: 普通的話, 就應該是沒可能的, 但是相葉的話, 就有可能了, 為了愛之助先生, 準備了

在這期間, 這個節目的聖誕SP中, 二宮君就拿到了一間酒店房, 因為這樣, 我受了刺激, 

所以已經沒有不可能的事了, 界限是由自己所製作的, 是由他(二宮) 告訴我的, 

所以這次真的會去摘士多啤梨了。摘士多啤梨的時間大約是12月下旬直至2月左右, 

那就是說現在便是當盛季節了

SHO: 什麼時候摘? (想AIBA答"現在吧" 這個流行語)

AIBA: 現在吧 (AIBA差點兒接不到這個點子, 笑)













於是一行六人就坐巴士出發去千葉市了

在期間各人就了解一下片岡的背景, 問什麼問題也可以





期間提到最近的小幸福, AIBA:寄郵件時中了奬, 是一些急凍的帶子, 大約一年前左右的事






然後說著就來到第一個休息點 - 湾岸幕張PA

地址: 千葉県千葉市美浜区浜田2-102


如果6人一齊下去買會太張揚, 所以以畫鬼腳的形式來決定誰和片岡一起去買

結果是LEADER和片岡二人去買了炸可樂餅和墨西哥熱狗

不過份量不足, 需要分食咯



過了一個多小時, 終於來到真正的目的地「エーアト・ベーレ」

亦是日文解作士多啤梨的一個園

地址: 千葉県千葉市緑区大高町26-34


入到園竟然不是見到士多啤梨, 而是三個要演半澤直樹名場面的人, 哈哈


因為沒太多時間, 看完那一幕就立即轉入園區了, 找到園長, 

就由他介紹這裡五款的士多啤梨

電視看就沒什麼大分別了, 還是要親自去聞聞看看才知道的呢



在採"KAORI野"時, AIBA採了一粒還未熟得最佳的士多啤梨:S

不過仍然很甜啊

不斷的試呀, 食呀, 在園內30分鐘才只要1,600日元, 真化算















試食完園內五種士多啤梨後, 亦要試一下坊間食士多啤梨的方法

1. 燒士多啤梨 (加糖) 這個大家都好像挺喜歡

2. 士多啤梨RISOTTO 啊...感覺好怪:P




最後, 就搵一個嵐的代表和片岡比賽

一次性的, 蒙眼測試, 看看能否認出剛才五款士多啤梨中是哪一款

結果打和收場, 就讓半澤直樹團再做一次名場面

10 則留言:

  1. Aiba 個新頭真係越睇越可愛 ❤️❤️ 交嵐又同VS個feel 唔同
    尾二果張攝石人個表情好搞笑!XD 等出字幕^ - ^

    今集係咪無美食店?

    回覆刪除
  2. 今集冇呀, 全集都係士多啤梨呀, 冇美食店仲好啦
    感覺好似VS再CUITE 少少, 哈哈

    你竟然話你心心係攝石人, 笑了, SORRY遲了回覆, 應該出了字幕吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲未有喎~~攝石人係暱稱,佢唔會介意嘅, 佢個表情真係好正, 哈哈
      冇果個美食店仲好啦, 雖然偶爾會有model,但夜媽媽拍,咁辛苦
      VS著便服, 交嵐著恤衫, 係走靚仔路線 ❤️

      刪除
    2. 仲未有字幕, 到今日有啦掛:P
      其實夜媽媽先來食野, 都冇晒胃口啦, 又要係咁食同要好好味咁, 真係....
      兩個唔同STYLE又幾好丫

      刪除
    3. 尋日先有咋, 我睇左喇, 上集都睇埋, 上集XX美食店超9唔搭8, 悶到訓著覺
      攝石人果下真係CAP得好正, 我完全留意唔到, 你仲細心過我~~XD

      刪除
    4. 係呀, 個集真係訓著左- -完全唔好睇, 不過提返AIBA係SUPER IDOL都係一件好事
      哈哈, 我幾時都咁細心架啦, 笑

      刪除
    5. 最難頂係淨係影住果兩個我唔識嘅人自己傾計, 仲要一D都唔好笑, 好在後段Hiromi係OK,補救番少少 ! _ ! 跟住佢D氣氛同所謂嘅笑點全部係靠D字幕, 真係人都癲 T.T

      你平時係細心, 不過今次對我個紫心心都咁細心, 有古怪, 哈哈哈哈哈

      刪除
    6. 個集我諗就算睇左字幕都唔覺得好笑囉, 哈哈, 真係悶到癲左!!

      冇古怪呀, 你唔好又打算講我壞話, HEHEHE

      刪除
    7. 就算係都唔屬於壞話, 係讚緊你 XD~~

      刪除