2013年11月5日 星期二

嵐にしやがれ@2013.11.02

今集的嘉賓是和五人都合演過的深田恭子

和AIBA/JUN合作的已經是1998年的新宿少年探偵団



也是由NINOMI屋介紹有關深田恭子的資料

當中有一部份是想深田恭子在五人之中選結婚, 戀人, 爸爸, 他人 或 友人

最後選剩AIBA和JUN, 一個是戀人一個是他人, 天堂與地獄之別



選出的方法就由深田恭子向誰握手那人便是戀人了

最後握在AIBA手, 恭喜, 不過他人的JUN向鏡頭發脾氣, 哈哈, 也就沒有說到選AIBA的理由了





雖然深田恭子已經是31歲, 但完全沒有結婚的意思, 因為工作也很開心呢

結果就突然為她安排一個人氣婚宴, 讓她感受一下結儀式

換了西裝, 去了另一個裝飾和表參道人氣酒店的場地

也安排了很多人氣NO.1的人或東西



嵐的ONE LOVE也是人氣進場曲NO.2 (拍掌)







進行婚宴期間, 突然出現了AIBA QUIZ

連AIBA自己也嚇了一跳



不斷望著"貓紙", 最新的儀式就要想問大家一直以來新人的切餅儀式

最近可以以咩來代替呢? AIBA TIPS: 在爺麻麻家中做過

NINO先搶答: 切西瓜 (XD)







答案有好多的, 請看VTR~

多個CHOICE中, 最為我意外的就是那個中華FEEL的燒賣

一個巨型燒賣切開後, 有無數粒燒賣漏出, 哈哈, 猜不到日本人那麼喜歡燒賣

最後現場就準備了人氣NO.1的演出, 請來深田恭子和剛才選了結婚的LEADER

二人一起試試, 將特殊液體倒進玻璃杯中, 還有發光效果呢~真的美




之後還有人氣的餘興, 最近NO.1 的就是COWCOW唱的理所當然体操

AIBA和LEADER被點名了, 

二人開始唱的時候勁低音, 哈哈, NINO觀眾說很恐怖, 哈哈











但最後二人然是十分可愛啦, ^0^





餘興完, 最後有新娘的感謝詞, 明明迫真的感動, 

但五人則不停在笑


這張十級美









11 則留言:

  1. 非常想看這集,Aiba好帥啊!但我找了兩天仍未找到可以在中國以外看的片源....(哭)吉吉,請問妳可否在FB給我這集的link呢?(萬分感激)

    另我問了N次唱片店,都未知Love的台版何時出,請問妳知道嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱歉, 現在才看到你留這, 我回頭發個link給你, 再告知你詳情

      我上次問, 就大約11月中就會有around 11/11咁上下, 如果知道出左再話你知

      刪除
    2. 先謝謝妳!我看的片沒字幕,所以唔多明,但已覺好好睇!另想告訴妳,CD今天問了,這兩天可能會有,你要留意下,但澳門可能要下星期初才到,安全起見,今天山長水遠去落訂了!(那邊平50~60大元)

      刪除
    3. 結婚應該係假既, 所以成班先笑到癲左!!

      多謝告知, 等我試下weekend去問下先, 因為鋪頭都唔sure係邊一日, 好期待呀!!! 平50-60 蚊, 遠少少都要了, 又會價錢差咁遠

      刪除
  2. 深田恭子揀AIBA做戀人,果然有眼光呀~~ (^_−)☆
    我家二奶發脾四真的係好可愛♡, 但係我真係都好想聽下佢點解揀AIBA呢~~(~_~;)
    最尾新娘致詞果度,唔知佢地講緊乜,但見到佢地又喊又笑,新娘係咁喊~~原來係講感動野~~AIBA真係10000級靚仔~~
    天然係超可愛!! 佢地真係好合拍~~
    講少少題外話,果個斟酒燈真係好鬼勁,我結婚果陣都有就好~~呵呵~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 你家二奶發脾氣搶晒鏡, 都唔知點解會揀佢地做戀人同他人, 激氣呀
      新娘致辭明明應該好感動架嘛, 但又因為係假, 大家都忍唔住笑, leader就笑到癲左咁, 但個新娘又好好戲喎, 喊晒口, 唔知aiba將來做新郎又會係點呢, 天然唱歌個度好可愛呀!!! 佢地撟住手, 正~~~~

      個個儀式真係好正呀, 我都好想結婚個時有, 但唔知幾時有得結:p

      刪除
    2. 我看的無字幕,但估計婚禮應是假的,但看到新娘的表現,又懷疑是否自己弄錯了,再看Arashi幾個大孩子笑到眼淚水都出,真係睇唔明都想笑!

      刪除
    3. 哈哈, 各人都笑得好開心, 見到佢地笑, 又好自然笑埋一份, 之後等有字幕可以再睇了, ^_^

      刪除
    4. 我會叫佢下次唔好嫁喇 XD ~~ 唔好激氣 ~~
      但唔知幾時有得結 x 2 T.T

      刪除