2013年11月24日 星期日

嵐にしやがれ@2013.11.16

今集的嘉賓係同AIBA一樣, 曾經係2011年拎過BEST JEANIST 奬的真矢 みき小姐

係宝塚出身的大紅人





又從二宮屋開始, 介紹真矢 みき小姐的HISTORY

真矢小姐好厲害地可以認得日本47縣, 超級鐘意地圖

立刻即興玩返個QUIZ, NINO舉起個圖, 問大家覺得係邊個地方時

AIBA反問NINO係咪唔知道答案, 唔知的話就一齊估啦

古惑的NINO話唔知道, 其實在圖後角落已經寫晒答案了




接著, 又播回真矢小姐做宝塚時的片段, 原來是第一次看回自己表演

AIBA感到很驚訝, 因為他偶然會一邊喝啤酒一邊看回自己演唱會的DVD, 

大家笑指AIBA很愛嵐

而NINO更笑指AIBA喜歡沉醉以前光輝的時間




又說到大家無工作的時候, 大約在出道時第二年2001年, 沒有夏天的CONCERT, 

沒有番組, 那個夏天非常悠閒, 約有2星期左右

研究緊大家當時做過什麼時, 竹馬又來了,

NINO說當時常常去AIBA家裡, 就是好普通的來普通的出去玩



又有新環節: THE TOUCH

就是要讓大家猜猜真矢小姐之前沒有碰過什麼東西

可是大家都猜不到









第二回誰在說謊





題目是「那個藝能人有型的行為令我感動了」

這次反方向, 由LEADER開始, 

AIBA提到是志村先生教他如何做節目的一番說話

這個一聽就知道是真的了, 因為到現在也是一直受這番話影響而做節目



















中華鐘又响了, 部份互相提問的被CUT了

最後只有AIBA發現JUN是說謊的, 厲害呀

而NINO因為說得過長, 所以被人懷疑了, 笑








7 則留言:

  1. 哈哈,我今集都有心心呀~好開心呀~

    仲有度都好搞笑嫁,佢估真矢未掂過果支水溫棒,跟住話佢起屋企人可能搞好D水就叫「真矢可以沖涼喇」點知比竹馬笑佢,話全家都係真矢,真係到暈左

    講少少題外話,小潤呢個頭好純品,我好鍾意呀!

    回覆刪除
  2. 邊度心心先, 哈哈

    我朋友仲叫佢要叫名嘛, 好搞笑, 又會諗得咁仔細:P

    你有幾時唔鐘意架呢?? 笑, 不過我都係鐘意短少少好

    回覆刪除
  3. 我已經嘗試留言都唔成功T.T
    我的心心就係得aiba估丁小jun講大話, 實在係太叻, 同埋要好多心心先會咁了解佢嫁~~係咪好多心心先~~

    呢個又鐘意,而家果個又鐘意,之前果個又鐘意, 都諗唔到邊個唔鐘意喇~~哈哈~
    淨係諗到最近都好鐘意 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 成功成功, 見到了

      我明白咩係心心了, 哈哈, 我覺得aiba真係勁, 竟然發現jun講大話, 厲害, 又有模特互動你特別like啦~

      其實真係咩時間都咁鐘意啦, 點算先:p

      刪除
    2. 哈哈, 係呀, 交嵐實在太正, 集集都有心心, 最近呢幾集都有~ 我未睇番呀, 不過橫掂都遲, 就等字幕喇~~呵呵~~

      真係咩時間都鐘意, 只係唔及aiba~~ ^^

      刪除
    3. 你任何時候都心心, 哈哈, 好忙, 字幕都好快出啦

      你同時鐘意兩個, 又真係好分散, 要好好安排下時間:p

      刪除
    4. 哈哈, 因為佢地真係好多心心嘛~~
      同時鍾意兩個,成日都要RE幾次,第一次睇(*‘◇‘ )第二次睇ノ`∀´ル同(*‘◇‘ )

      刪除