2013年11月11日 星期一

J2 志村動物園@2013.11.10

日本NTV將會停播三星期天才!志村どうぶつ園

下集是11月30日2小時SP

停播期間唯有看看J2播回的2012年7月14日的一集, 重溫一下

以下內容轉自舊BLOG的



今日又有AIBA的移動動物園啦

首先為大家介紹的係..................「鬼太郎」



哈哈, 第一下真係覺得似鬼太郎, 其他人都一樣覺得, 仲有對比圖

然後請左園長去睇下先, 園長話同佢晝既畫聯想完全唔同





但當知道係大笨狗之後, 再睇返, 其實又係幾似既

正確名字: オールドイングリッシュシープドッグ (old english sheepdog)

aiba用英文叫大家跟住佢再讀一次, 又讀得幾好喎




yes, i do.... 人地跟住佢答, 佢無啦啦講yes i do....笑爆



兩隻大笨狗仔的爸爸 - ku-chan~

好大粒呀!!!



大笨狗好鐘意人地當佢地當枕頭咁訓上去

所以就先要等ku-chan 坐低再訓下

差d 都命令唔到ku-chan 趴係度, 好彩最後都ok

可惜森公美子訓上去之後, 立即嚇走左, ku-chan 又會咁







到第二個動物BB啦, 春菜話係一個「胃袋」, 哈哈



原來佢倒轉左張畫, 估左好一陣子, 開估了

就係食蟻獸bb




食蟻獸BB係度搞坐係度既aiba, 



係喎, 食蟻獸係食蟻架喎, 咁點呢...



唔通就係......................................

5號carmera 立即又衝上前




係....係.... 係....

masaki.com~~~~~








今集雅吉唔見左, 來左雅子




為左令食蟻獸開心當然就係比佢食蟻啦

而為左大家睇得更清楚食蟻獸點食蟻, 就係其中一部份前加左放大鏡

給動物快樂系統18號機 「アリ巣 インワンダーBOX」



結果食蟻獸勁快咁食完, 係放大鏡下仲見到好多口水呀!!!!!!!

超清楚~~

咁仲唔係成功左?! 



good job!!!

14 則留言:

  1. 尋晩我都有睇,呀囡最鍾意Aiba呢個髮型,佢唔鍾意Aiba啲頭髮長得滯喎!我就覺得各有各好,細路女都係鍾意かわいい嘅look!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你細女kawaii呀嘛, 梗係鐘意kawaii look, 所以鐘意nino同增田咯, 笑
      而我同你一樣, 都覺得各有各好, 不過就唔好太太太長就ok了

      刪除
  2. 啊啊啊啊啊啊...你竟然重貼呢個「人仲可愛過小動物」嘅部份,實在係太犯規喇 ! 搞到我起街唔覺意撳到爭D 叫左出來 !!! 無線嘅高清實在係太清, 超超超可愛超靚仔, 睇得好開心 T.T 錄影始終都爭少少呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 因為我都好鐘意呢個小朋友頭, 所以既然冇新update就要重溫一下啦, 咁又一年了, 而加個頭都幾好, 只差一年, 感覺差幾年咁, 笑

      真係好可愛仔呀!!!

      刪除
    2. 今個星期又係超可愛仔喇~~而家真係集集都要錄,好後悔佢啱啱播果陣冇錄到呀~~希望無記快D重播番之前果D啦 XD~~

      刪除
  3. 我也有看,雖然只是一年前的,但總覺得Aiba好似好細個(笑)!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 髮型影響了, 媽媽仲問我係咪好耐之前拍:p 真係反老還童

      刪除
  4. halo吉吉~
    依加志村動物園已經係我星期日晚必睇既節目啦~~(:一個可以大笑+relax既時間^^)
    第一個感覺,係覺得tvb終於追近左個進度...
    終於等到呢集有aiba既corner~佢突然講英文真係好搞笑:DDD
    同埋aiba d畫永遠都係咁好笑:P
    記得我嗰時睇aiba講masaki.com嗰陣,
    我ok大聲咁喺父母在場時講左句:未拎帽呀...@@太投入啦我
    不過...放大食蟻獸點食蟻嗰到,我覺得太核突,所以冇睇到><
    希望快d有sho上去嗰集睇下啦...
    btw呢個look既aiba...都幾好睇呀~~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 而加星期日就會痴住J2來睇, 好忙呀, 可以有一日AIBA日係大電視睇真係開心呀
      好不容易, 終於追到2012年, 好鐘意呢個LOOK呀, 除左MASAKI.COM仲有呢個移動動物園
      越多AIBA CORNER就越好了, 唔知下集又會係邊集呢?
      你果然睇得投入喎, 有冇一齊BEEP BEEP BEEP先, 哈哈
      係高清大電視到食蟻獸個度, 好多口水呀!!! :S

      刪除
    2. 係呀...睇完志村動物園又睇VS Arashi的說XDD
      AIBA日...哈哈,真係好好好正^^~~~
      嗯...我都係第一次見識呢個移動動物園:))
      我好似aiba上身咁,變得咁hyper lor~.~
      冇呀...未癲到咁XDD
      最多係aiba單眼嗰陣爆笑lorXDD
      ><我就係咁先唔夠膽睇

      刪除
    3. 唔好意思呀, 遲左回你添:P
      第一次見識呢個移動動物園?? 即係之前冇睇過?
      好好笑架, 有時加埋MASAKI.COM, 好開心架
      唔夠胆唔得架喎, 要多睇先可以習慣下LOL

      刪除
    4. 唔緊要:))
      嗯...我係因為tvb買志村動物園番黎先睇(:但之前我有略略聽聞過呢個節目)
      哈哈~搞到我好期待移動動物園+MASAKI.COM一齊做XDDD
      哈哈...老實講我比細個已經大膽左好多XD
      有時間我會多d睇架啦:PP

      刪除
  5. 原來你係因為tvb播先睇, 咁可能會miss左好多集架喎, 好彩tvb都揀堆有masaki.com為主來播
    咁你可以再補睇返啦
    真係成日睇都會有驚喜架,

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi@@我又番來啦= =
      係...我都知我係miss左好多集><
      真係好彩ja...好似琴日嗰集咁又有移動動物園~
      不過琴日嗰集唔太好笑(?!)
      嗯...有時間我一定會睇番:P
      我仲好期待tvb會唔會買masaki.com+移動動物園既集數番來播...

      刪除