2013年11月16日 星期六

VS嵐@2013.11.14


今集的PLUS ONE是ROLA, 所以大家也跟著一起做這個OK手勢


1. ROLLING COIN TOWER

拿COIN時的姿勢...







2. CLIFF CLIMB

做SUPPORT



因為ROLA又好像不記得誰是誰, 又再一次確認一下

到AIBA時: 不是加藤先生,....是相葉君

哈哈, AIBA還以為ROLA忘記了自己的名字




4. KICKING SNIPPER

做觀眾



終於落場玩了, 排第三, 因為ROLA打呵欠而流淚成為焦點, 

沒有問AIBA什麼了就開始















今天大家狀態都太好, ROLA+JUN都踢了很多PERFECT

守尾門的AIBA只踢了兩腳, 可惜兩腳都沒有分

最後AIBA說不好意思, 有分參與的都沒有分

結果連竹馬的NINO也在說沒辦法了 (安慰)




5. KORORKORO VIKING




AIBA+JUN負責GREEN ZONE, 開始前AIBA也叫ROLA要認真的玩






最後只差一點點


今次要玩就是接龍款的遊戲

大家手持兩張牌, 然後再開一隻為開始, 然後大家搶答

AIBA是第三位完成, 結果也峰迴路轉, 哈哈





8 則留言:

  1. 呢個我睇左少許直播, 真係太疾喇, 之後都未有機會睇番, 不過見到你尾二果張相好搞笑, junjun好似裝睇緊aiba d 牌喎!! 好奸呀!! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 最後jun其實係奸仔地裝緊aiba 既牌, 但係aiba又好專心咁諗緊相關既詞, 仲口up up咁, 好笑

      刪除
    2. 哈哈, 真係好奸呀, 唔怪得佢贏啦~~ 不過咁樣的小潤好可愛 ^^
      好鍾意aiba著連帽衫,好好睇呀^^ 之後aiba 踢唔中target, 竹馬勁大聲話唔緊要, 錫到佢燶 :p

      今集10秒又係好可愛呀~~你快D睇啦^^

      刪除
    3. 哈哈, 今集都唔洗第三位的aiba出腳, 大部份都已經perfect左, 唔怪得nino咁大聲講架喎, heheeh, 你又唔抵得了

      我仲有好多野未睇添

      刪除
  2. 最近的VS嵐很好看,星期日我在J2重看舊的(之前還有志村動物園),因為有字幕,加上有些我未看過片(只看過妳及其他人的分享圖片),所以都睇得好開心!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, J2播得比較貼近了, 又可以睇返當重溫, 因為VS比較少再睇一次嘛
      所以呢, J2今次真係GOOD JOB!!! 不過有時覺得佢字幕都怪怪地:P

      刪除
  3. 版主,我回來了,好開心呀因為在北海道充份體會到全國日本女人為他們幾個而移動至札幌, 個種瘋狂真係無法形容.無論任何年紀既女仕都是他們既飯. 仲有呀我睇con個位就係近他們出移動舞台既路旁,雖然不是第一行,都有十幾二十行相距,不過不是出頂位我已經大滿足啦,當晚最like 既 Aiba及翔君也時常走來我坐既方向,超開心呀. 真是一個難忘既旅程呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩嘩, 好開心呀!!! 位置都唔係太太重點, 最緊要好好enjoy嘛, 相信你下年都會把握機會去睇下, 睇con真係好似如leader所講, 真係一個祭典, 全日本都為佢地瘋狂, 包括自己, 哈哈, 都係一件幾特別既事, 仲不停回味中呢? 笑

      刪除