2013年11月30日 星期六

Music Station - Drama Meldey @2013.11.29

雖然AIBA拍劇的機會不如其他MEMBER多, 目前為止只有四套

而首兩套"我的乖乖女"及"BARTENDER"和MS同是朝日台

所以這次DRAMA MELDEY就有這兩套劇的主題曲, 十級開心!!! 

更開心是能再有機會看到LOTUS的LIVE T~T









第一首: 我的乖乖女 - MY GIRL

還播了劇的少少片段, 正宗君!!!


















第二首: 南君的戀人 - 瞳の中のGalaxy



第三首: 唱歌哥哥 - 曇りのち、快晴




第四首: BARTENDER - LOTUS







佐佐倉溜!!











16 則留言:

  1. 最後一張照片,太帥了(流鼻血中)
    AIBA明年一定還有新劇~加油

    回覆刪除
    回覆
    1. lotus每次最後一chok都令我流鼻血, 真係太正太好睇了
      ^_^我都希望佢明年可以有新劇, 如果有電影都好丫, 繼續支持啊

      刪除
  2. 版主,全四套我也有看過,講真我還是喜歡Aiba 直頭髮,樣子更可愛, Like 爆呀!!!! >O< 

    回覆刪除
    回覆
    1. 真慚愧呀, nino那套仲未睇到!!
      hehehe 最近aiba一直保持呢個look真係太可愛了, like爆x2~~~佢一定知大家都好鐘意呢個look呢

      刪除
  3. 我已經標晒血, 除左鼻血,仲有一頸血(T ^ T)
    今次呢個台慶無論朝日定嵐都好有心呀,四套面有兩套,真係太勁,好開心好有型呀~佢企親中間我都會覺得好興奮~等我重溫埋高清版先!呢期冇可能唔儲TS 啦!
    Bartender 搖個樽果度,我已經吐血暈左T.T 白花油已經無效

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 你睇左套劇未呀? 止血丸先啱你喎咁, 今次朝日真係好好, 我睇完都覺得好感動
      呢個live已經搬到去大電視慢慢欣賞, aiba真係唔係太多機會企中間, 唉
      要好好不斷回味先得:p

      刪除
    2. 未呀,你咁都知,要慢慢睇,唔好浪費嘛~~唔知佢幾時會再有劇呢? 好正呀!!
      潤仔同nino 都有, 好想今年都有呀~~
      ts我仲dl緊咋, 佢真係太靚仔喇, 相比之下junjun只係普通啦~~呵呵~~ 不過我覺得佢最近真係又再瘦左, 我幾時先可以好似佢咁呀T.T

      刪除
    3. nino只係傳言啫, 都未公佈, 雖然我都好希望佢有, 而今年呢, 都應該冇咁快有劇了,
      好想有劇呀, 電影都好呀 (幻想中)
      最近aiba靚仔指數爆晒燈, 瘦就成日都咁瘦, 好難可以好似佢咁, 要認命了:s

      刪除
    4. 應該都9成9嫁喇,BA翔君好似講左話西野首歌就係主題曲喇 ~~
      不過nino上劇就無得成日去aiba屋企玩同去街街嫁喇喎, 呵呵~~
      哈哈, 真係越來越靚仔, 搞到我成日對住電腦/手機傻笑 XD
      要以佢為目標!!! 一係就要整肥佢!!

      刪除
    5. 西野首歌既係NINO 做FREETER個時首主題曲啦, 唔係來緊新劇呀, 你係時候要煲埋我朋友的劇了, 哈哈
      AIBA呢期靚仔指數爆標呀, 但都係瘦得制, 決定分肉比佢LOL

      刪除
    6. 哈哈! 我有睇過呀, 無記播果陣睇過一兩集, 你唔記得左我係識你朋友仔先呢?? XD
      不過我同佢真係好唔啱呀, 暫時無得同佢friend 住, 睇下遲D有冇得friend番啦, 哈哈!!

      我準備好喇, 儲左幾十年, 隨時都分得比佢喇, 不過佢真係又瘦左, 我淨係想知點解腳可以咁幼 T.T

      刪除
    7. 你有睇應該知道係主題曲啦:P 雖然我都好期待佢既新劇, 佢都太耐冇劇上了, 到時有的話, 你應該可以同佢FD返, 哈哈

      佢周身都好瘦咯, 都冇得解, 好似一直都冇乜肥過, :S

      刪除
    8. 哈哈!! 我會為左aiba同佢努力同佢friend番!!! XD ~
      但其實我係冇睇到西野果段呀, 所以唔知佢唱乜嫁, 我睇左arashi part 咋 ~.~" 呵呵

      刪除
    9. 我都係睇d唔睇d咋, 睇左重點就夠了:p
      aiba同佢咁fd, 你好避得過架啦, 努力下啦

      刪除
  4. 好耐無留言啦,哈哈
    呢集MS真係攪到死咗好多人(當然包括我啦)
    完全被AIBA帥死了(雖然其餘四子亦很帥)
    雖然過咗咁多日,
    仍雖怒loop當中......(特別係四子為leader伴舞嗰part)
    我死了......

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好你好, 哈哈, 呢集ms我已經放左係大電視個手指位了, 得閒就播下
      真係超級有型呀, 特別係aiba咯, yeah,
      為leader伴舞個度好輕鬆快樂咁, 開心
      別死住:p

      刪除