2014年1月17日 星期五

嵐の明日に架ける旅@2013.12.24

相葉雅紀 x  B級美食之地道小食

福岡縣立 ありあけ新世高等學校

來到後半了, 高中各同學和AIBA一起出發找來市內的專業人士

試食大家一直研究的燒餅新口味, 有味噌味, PIZZA風和甜味的

PIZZA風也就是個PIZZA, 而甜品似乎看來味道不錯

無論如何也要向自己定下的目標進發啊






















現場AIBA也為大家親自燒一個燒餅就是有魔芋的那一種, 口感好像不錯

而且仲好興奮地用蛋黃醬寫了"嵐"字, 效果不錯啊




 






二宮和也 x 改變未來的發明

福島縣立郡山北工業高校




櫻井翔 x 菇菇之旅

兵庫県立御影高校の環境科学部生物班

本來是尋找"アイバちゃん"之旅, 最後卻找到嵐的菇菇版, 哈哈, 有趣

現場大家一起聞那些臭菇菇, 好像真的很臭, 不過AIBA聞的那個樣子NINO說很嘔心:P








希望的種子, 下年見了


4 則留言:

  1. 呢個我竟然拖延到字幕出晒都未睇 !! 哈哈!!
    件衫好好睇喎~~ ♥(ノ´∀`) 條鏈邊度有得買呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我終於清左啦, 隔左成個月終於都有時間慢慢睇了:S
      件衫DEEP成咁, 真係賣大包~~~HEHEHE
      條鏈我就唔知了, 你研究下

      刪除
    2. 真係好DEEP~~正~~haha~~
      佢寫個嵐字好靚呀~~雖然話由細寫到大, 但我自己個中文名我都打晒風~~aiba真係叻叻~~
      我都好鐘意食果D雜錦燒, 蒟蒻果款真係唔錯!! 好似無咁heavy~~
      睇左4個...竟然仲爭紫心 T.T

      刪除
    3. 哈哈, DEEP中之DEEP呀
      初時仲以為佢唔夠位寫, 但最後又唔錯喎
      我都想試下個個呀, 好似幾好味咁, 其他就一般了
      咁你快D睇啦, 都幾好睇

      刪除