2014年1月6日 星期一

VS嵐 - BABA嵐@2014.01.03

決賽了, AIBA比之前更沒自信, 比之前更緊張100倍, 

口唇乾得要塗潤唇膏!!! 仍然是表情多, 太太太太太太可愛了






























乖了, 別哭!!





雖然了輸了, 但贏了很多個大頭CLOSE UP. XD...

雖然是最弱, 但AIBA是最好看的!! 哈哈






媽媽不要看啊!





9 則留言:

  1. 表情多多~~ 好可愛~~ 其實佢係好大機會輸果類人, 不過佢係miracle boy, 所以上幾次先無輸 :p
    現場D人都戥佢緊張 >.< (相後Jun之前抽到Joker就個個都拍手, 笑到我~~XD)
    雖然是最弱, 但AIBA是最好看的!! 哈哈 <----- 背心仔好靚仔呀~~
    見佢著果件外套果陣個表情咁痛苦, 真係陰功~~
    最後果張右邊,有兩個靚仔喎~~ :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 今次佢都幾坦白, 咩表情都做晒出來, 之前都好少見佢輸,
      可能今次益下大家咁啦, 下次又可以由最弱開始, 反而期待下未輸既人都著下呢件西裝:P
      係呀!! 有兩個咁多, 啱晒你呀, 笑

      刪除
    2. 哈哈, 不過我覺得佢唔係特登輸嘅~~ 最後真係差少少運仔~~
      不過如果佢入唔到決賽, 又的確係得番小窗口嘅~~
      係呀, 有兩個咁多, 唔知睇邊個好 :p (其實一定係綠心先XD)

      刪除
    3. 睇晒喇, 字幕都睇埋, 番睇左幾次, 真係運氣差少少, leader今次係好彩~~
      佢縮埋唔比人抽隻8果陣, 真係笑到我癲左~~XD
      佢真係好可愛呀!!!!

      刪除
    4. 佢真係表情多多到可愛爆
      我都覺得leader係好彩, 否則同aiba兩個人鬥下, aiba未必會輸的, leader無啦啦比人抽埋隻牌就可以甩身, 真係丫...

      刪除
  2. 呢集真係永久珍藏版呀, 表情多多又夠可愛
    雖然最後都係輸 (佢O個日運氣真係麻麻)
    另外我想問下吉吉知唔知AIBAくん搽的潤唇膏係乜野牌子呀? 係咪NIVEA?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如果唔係LEADER好彩走甩左, 我相信佢地2個仲可以鬥下既, 笑
      不過表情又多, 又多CLOSE UP, 輸左對我地來講都有好處, XD
      我都唔SURE係咩牌子呀, 但都有人話係Kiehl's

      刪除
  3. Aiba 就算輸都係咁可愛既, 呢集真係要必看,可惜仲未有中字出呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 唔洗睇字幕啦, 睇佢個樣都夠晒:p
      估唔到佢個日咁緊張, 少有呢, 原來佢冇自信個樣都幾易睇
      不過超可愛呀

      刪除