2014年1月16日 星期四

HEY!HEY!HEY! - TALK@2014.01.13


嵐出道15年 - 特別計劃, 向各名人收集問題

1. 石原里美 - 如果變為女性, 想和那個MEMBER拍拖? 相反, 又會不想和那個拍拖? 

請詳細說明理由

AIBA: 想拍拖的話是松潤, 雖然只是想像, 覺得2人在家中, 覺得可以喵喵的感覺, 喜歡撒嬌

想撒嬌, 想說喵喵, 想一起說喵喵, 那個說喵喵也可以

不想拍拖的話, 對不起, 是櫻井君吧, 因為櫻井君有一個很緊密的SCHEDULE,

會安排好工作後和誰食飯等, 我性格上就是不太想這樣的密密麻麻的

SHO: 但我就是想和你拍拖

突然的告白, AIBA顯得十分尷尬:S

SHO: 我本身就有很多安排, 可能不能玩, 所以AIBA君說的大慨也明白, 

也許和我拍拖會很累的












NINO: 不想拍拖的話是相葉君

AIBA: 為何為何? (緊張:S)

NINO: 因為很嘈喲, 在這個期間, 去在相葉君的家中食飯, 食火鍋, 想著是一個很美味的鍋, 

竟然打開是一個超紅的火鍋, 就很辣的那種, 並說: 這個真的是很辣, 很小心, 

但自己最先食時, 卻咳了, 明明已經說了要小心但仍然這樣, 真的很嘈呢





SHO: 可以說的嗎? 只是想傳遞自己的想法, 如果我是女性的話, 當然想在記念日, 

如聖誕, 生日等被重視, 五年前, AIBA生日24日我生日25日差不多時間一起生日, 

於是共通的朋友給我們開了生日會, 然後(AIBA)就在附近的花店, 買了一百枝白玫瑰花

很浪漫的, 好像會被重視的




JUN: 在說之前已經想好了, 是想和相葉君拍拖, 果然是很開朗, 當然在工作上可以看到, 

好像只要有相葉君在的地方都很開心, 兩個人可以開心地做不同的事, 去動物園等

去摸動物, 好像很開心, 無論去那裡有相葉加在的話, 也會很開心的, 




2. 小倉智昭 - 60歲前想做的事?

工作上仍然是想繼續唱下去, 跳下去, 直至LEADER不跳為止

不知怎的, 又扯到結婚上, 大家也未結婚, 到底最先結婚會是誰?

AIBA: 以前占卜的結果是松潤

JUN: (因為被說) 性慾超大


3, ROLA - 覺得什麼時候成了大人?

NINO: 你有嗎? 無呢?

AIBA: 有有有

吐槽王NINO!!

AIBA: 能分得出錢湯和溫泉之別時

(舉手補答) 朝早起身讀劇本, 揭不到劇本頁的話會舐手指來揭

這兩個答案都被主持無視了, 很無奈








4. 有村架純 - 最近覺得迷惘的事是什麼?

AIBA: 最近去了橫濱的競技場, 坐了巴士電車, 私下的, 那個賣票機太難用, 

是否應該買那個"PI" 比較好? 大家很厲害的從袋口中拿出來"PI"的 (指的是八達通朋友)




5. 瑛太 - 現在我正在拍攝"最高的離婚SP", 飾演濱崎先生一角, 是一個十分神經質, 很仔細, 

很麻煩的男人, 嵐中那個人會是仔細神經質又麻煩的男人?

五人同時指向JUN, 例如排舞的時間等, 對於站姿, 手怎樣擺等等, NINO做了好示範

AIBA也說想有自己的原創, 但常常被JUN話的, 當他又想示範的時候, 

卻一拳伸中NINO, 哈哈

NINO: 所以不行, 很討厭, 這種事經常地發生




6. 上原浩治 - 成為人生的轉捩點勝負是什麼?

雖然很討厭, 但在上原問問題時, NINO就細心的為AIBA整理BOW TIE!


7. 褲甩時 (妖梨) - 雖然現在已經有很多朋友, 但想要更多更多朋友, 想嵐畫一下我的朋友

AIBA也有份畫一下

AIBA考慮到妖梨也是來自千葉, 所以就畫了花(千葉名物), 作為妖梨的朋友













LIVE出場前






5 則留言:

  1. 哈哈哈哈!今次真係開心,兩個都講中晒我心中果句~呵呵~ノノ`∀´ル 絕對係撒嬌類型~呵呵~互相表白,甜!♥

    出場前睇得aiba個樣清楚D, 真係好可愛好可愛呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就開心啦, 講中晒你想要既野

      出場前冇LIVE跳得咁厲害嘛, 真係....好靚仔

      刪除
    2. 哈哈, 真係好開心呀~~~我地無乜幾何~~低調開吖嘛~~哈哈哈哈(*/∇\*)

      你朋友~明明係超鐘意又話討厭~~仲要特登講去人地屋企玩 ( ͡° ͜ʖ ͡°) 緊張到佢~~

      好快下星期VS就有得再睇靚仔~~到時再睇清楚D ♥~~

      刪除
  2. 嵐山動物園の斑馬先生ヾ(^◇^)ノ♥2014年1月17日 凌晨4:03

    話說呢個Hey x 3 talk真係睇得我好開心...
    再加上吉主你又好仔細咁repo咗相葉氏嘅部份...
    真係超感謝你嘅文字翻譯同cap圖...
    令到我呢個日語小白更加清晰知道佢嘅內容...ありがとうd(○^∇^○)b
    雖然相葉氏同糯米都冇揀到對方...但係唔緊要ga...ふふふ
    因為...細微嘅日常關注同默契就已經好足夠喇(笑)...
    另外呢...妖梨個朋友peanut仔...OK喎...都唔係好恐怖啫...
    如果出週邊嘅話...都會買嚟支持下gaヾ(^o^)ノ
    又再次睇到Live出場前個令人驚喜嘅新髮型...
    真係牙白得過份...好睇到冇哂朋友呢(≡^∇^≡)ノ

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然竹馬大家都冇揀對方, 但睇得出當糯米話唔想同AIBA拍拖時, AIBA好緊張, 笑
      而且佢地一向係打情罵俏型, 唔會講真心說話架啦, .ふふふ
      所以點揀都冇關係, 笑
      其實個花生仔都OK, 似AIBA既STYLE, 哈哈, 如果佢出我都一樣會支持架,
      或者會有另一翻潮流呢
      LIVE出場前仲清楚, 的確好正~~~~之後可以睇返一段時間了

      刪除