2014年1月27日 星期一

「BITTERSWEET」PV@2014.01.27

-めざましテレビ









- ZIP!



- めざにゅ~






12 則留言:

  1. 哈哈哈哈哈哈!!! 好開心呀, 第一張就係兩個靚仔嘅合照~~首次呀~~啱晒我~~
    希望快D有個完整版睇啦~~
    真係覺得個喼好好笑, 睇親都忍唔住笑 XD~~
    雖然個設定老土D, 不過總之係佢地就會好鐘意喇 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 別誤會啊, 我不是故意的, 大笑
      你做乜笑個喼呀, 傻的嗎?
      好似好有故事性, 不知道結局如何呢

      刪除
    2. 哈哈!! 唔洗怕羞, 你話係故意的都唔會笑你~~ 佢地兩個係靚仔左D~~ XD
      我覺得佢地似香港890年代果D MV囉, 李克勤都係拎住呢D喼, 哈哈哈哈~~

      結局唔係播左喇咩? 尾二果幅圖~~???!! 呵呵呵呵呵呵....

      刪除
    3. 咦, 成日屈我既,ORZ

      = =你一講李克勤, 即刻唔同晒FEEL囉, 你諗多左了, 向好的方向再諗過啦
      尾二個張又係咩結局呢:S

      刪除
    4. 講笑講笑~~因為我見到佢兩個太開心太激動~~XD
      個喼真係好搞笑呢, JUN仲要拎住把遮 !! 我知係佢地唔係咁老土~~我當然唔會咁諗~~

      結局就係我兩個心心撞到之後一齊去玩囉?? 最多叫埋大頭佛~

      刪除
    5. 哈哈, 其實都唔係好老土啫, 我覺得OK!!! 係懷舊FEEL先啱, 笑

      ER....咁應 該五個人一齊去玩先啱啦:P

      刪除
    6. 暫時未見到其他人丫嘛:)應該再唔知起邊個車卡再meet 埋leader 佢地去玩 (^◇^)
      不過我都以為係跳舞,其實係有D驚喜,Live 都好睇,佢地都跳得好開心♪

      刪除
    7. 講笑~唔知之後咩結局呢

      比起PV, 都係LIVE好似得意少少, 等緊下星期個交嵐又可以再睇下了^0^

      刪除
  2. 嵐山動物園の斑馬先生ヾ(^◇^)ノ♥2014年1月28日 凌晨4:16

    十派十派...估唔到喺苦甜MV度會出現新頭毛...大興奮呀...ヒヒーン
    個MV背景好有歐陸風情...
    而且帶點choco嘅顏色亦好有復古優雅嘅味道...
    更睇到呢...仲有位俊美嘅文藝青年d(♥◇♥)b
    拎住紮滿天星情深款款咁喺車站度等人呢...
    哎呀呀....who's that lucky girl (≧∇≦)...hehehe
    期待full ver.呀 ...可以睇多D全相.....葉氏嘛...ふふふ

    回覆刪除
    回覆
    1. ヒヒーン!! 呢個造型令到aiba更加情深, 實在好想知道佢係度等緊邊個
      唔知可唔可以係我呢, 笑, 不過個classic風都好好feel,
      仲以為會係跳舞添,
      睇全相......................葉氏...我就來笑死了, 哈哈
      不過都好期待呢

      刪除
    2. 嵐山動物園の斑馬先生ヾ(^◇^)ノ♥2014年1月29日 凌晨2:06

      好明顯你就是那位幸運女孩啦...哈哈(^ー^*)v
      係啦...最初都以為會有舞跳添...
      舞蹈嘅話...小小jump嗰D可能要留番Live至有得睇喇ヾ(^∇^〃)ノ
      不過宜家都好似有少少故事性嘅成份都唔錯吖...
      等大家可以多D想像空間嘛...
      全相.........葉氏...熱切期待中♥!!!
      あ~~~~~う~~~~~

      刪除
    3. FUFUFUFU 我都想呀, 或者可以學下CHOCO潤咁妄想下先, 軑
      如果有小跳步的話, 我一定買左了, 笑, 而加又會慳返少少錢先
      雖然故事性都唔錯, HEHEHE 首歌仲有後半截, 要好好等多一陣先得啦
      全相.....葉氏好快出現

      刪除