2013年12月2日 星期一

嵐にしやがれ@2013.11.30

今集的嘉賓是在剛完成的世界體操中拿了自由體操金牌的白井健三



一開始當然是NINOMIYA介紹白井的基本資料

現時只有17歲的小伙子, 當AIBA和JUN96年進入事務所時, 他才剛出世:S

難怪LEADER不想透露何年進入事務所

(咪搞到佢地好老咁喎...)





提到白井比賽前會聽的歌, NINO: 放得在這裡的資料, 應該有多少關係

於是大家就估嵐的歌, AIBA估的是為了你我在這裡, 意外的一首歌, 

因為有加油的歌詞

誰不知完全不是有關嵐的歌:S










傾計期間, AIBA和白井都有提及有關體操的事

可惜今年AIBA未能做綵訪, 否則一定有機會可以訪位這位新星了!! T~T








最後JUN為白井挑選衣服時, AIBA也叫JUN應選些進攻型的衣服

猜不到JUN是能聽到的他講話, 而被罵嘈:S 




今集沒有AIBA主持的環節, 相對地說話時間也不是太多

但今集真的全方位超級好看呢!!

2 則留言:

  1. Halo~吉吉~
    說起17歲ma....(掩面XDD)
    其實我唔會覺leader好老lor:P
    如果比我呢,比賽前一定會聽歌Arashi既歌,因為聽完會好元気~~
    btw aiba呢個衣著幾令:D
    件褸隻色幾令...
    其實...自24時間テレビ開始,我就覺得aiba好岩著藍色衫
    著藍色衫既佢係最好睇架~~

    回覆刪除
    回覆
    1. hello mercy~~
      哈哈, 17歲既佢地好似講到好耐之前, 其實都唔係好耐啫:p
      我都讚成呀, 聽聽下就會好有精神, 雖然柚子首歌都好好聽, 笑
      今日既衣著令aiba更醒神咁, 的確佢著得好好睇
      不過我就覺得好多色都好啱佢囉, 笑

      刪除