2013年12月29日 星期日

Music Station - Live @2013.12.27

超級無敵勁爆靚仔, 笑

ONE LOVE















感謝カンゲキ雨嵐






P.A.R.A.D.O.X













5 則留言:

  1. 的確是超級無敵勁靚仔,
    希望他保持著這樣好狀態去拍電影,
    (在其他番組中從渡部口中知道雅紀的工作時間又長又累,令人擔心)
    期望在大銀幕中見到最帥的他!

    回覆刪除
  2. 的確是超級無敵勁靚仔.....
    連那件被喻為神父或哈里波特裝都能穿得那樣有型.....
    從渡部在其他番組所言知道雅紀的工時又長又累,
    真的為他的身體擔心,
    只希望他能爭取時間多休息,
    用最好的狀態去拍電影,
    期待在大銀幕見到他的靚仔樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 大家都好同意係超級無敵勁靚仔.....MODEL身型著咩都咁好睇, 笑
      對啊, 如果撞正要拍交嵐食店節目, 又要拍相葉學外景, 可能就得3-4小時休息
      而且外景時間咁長, 心諗都可能冇乜胃口食啦, 亦可能冇乜時間休息,
      飲黑咖啡先越來越多!! 好彩電影係年末咁忙既時候先開始拍
      希望佢可以休息夠再拍啦, 期待佢部大作呀!!

      刪除
  3. 超級無敵勁爆靚仔>>哈哈,我見到嗰陣真係笑左:PP
    不過我中意呢個比喻~~~~~~
    唱one love嗰陣我以為咩事,做咩唔郁@@
    不過後尾又覺得呢個位唔錯:P有chok樣睇~~~
    我勁中意aiba唱PARADOX嗰陣既"I know you lied"~~~成日指住我地架佢XDD
    不過睇完呢段片,對眼會好花@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 講事實咋喎, 咁又笑既:P
      今次影既角度麻麻啦, 又唔係咁多AIBA:P, 而且轉到真係有少少暈,
      中間仲影埋D STAFF過鏡, :S 其實佢唔郁咁多仲好睇

      刪除