2013年12月2日 星期一

観光立国ナビゲーター@2013.12.02





AIBA: 首先不敢相信呢, 我們的樣子變成了巨大的廣告, 能放滿了的裝飾著, 很開心

希望可以以充滿笑顏的裝飾機場來歡迎各位











因為外國訪客突破1000萬, 所以就拍POSTER來好好多謝來到日本的每一位









腰很S












新poster將會在6個機場, 包括羽田, 成田, 關西, 中部, 福岡, 新千歲出現

每個機場的poster都會應因那個地方的特產而稍微修了圖




羽田 - JUN SKYTREE


成田 - SHO 壽司



關西 - SHO 章魚燒



中部 - AIBA 金鯱



新千歲 - NINO 蟹



福岡 - LEADER 拉麵



我就沒機會看到了, 就截個圖記錄一下






8 則留言:

  1. 啊啊!!! 好正呀, 如果有wallpaper 就好喇, 成田果個係巨型, 我都冇機會看到了 T.T 只係放一個多月咋 T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 完全唔啱時間, 早少少知道可能仲有機會去下啦, 而加真係88了

      刪除
    2. 我都無為意手上有D野唔同, 佢唔係幅幅都有拎野, 好似尋寶咁 ~.~
      不過其實我係想要大頭多D

      刪除
    3. 每個機場有少少唔同囉, 好似玩PHOTO HUNT咁, 哈哈
      張大頭POSTER都好正丫

      刪除
    4. 係呀, 不過除左末子之外, 其他D photoshop 得好差, 好鬼假 XD
      再番睇, 模特都真係好正 ♥♥♥

      刪除
    5. 哈哈, PS 效果又真係冇咁好, 最似都係NINO個張
      但講樣都係有帽個個最好:P 雖然你的JUN在中間:P

      刪除
    6. 我認同呀, 有帽個個最好 (⌒.−)

      刪除
    7. hahahahaha 又成日講晒d 事實出來

      刪除