2013年10月19日 星期六

紅白記者會@2013.10.18

第64回NHK紅白歌合戦司会発表

@あさイチ-

本來節目是和JUN有個PREMIUM TALK, 後來轉接後, JUN先再度出現

不過就轉穿了"踢死兔", 然後其餘四子都一起出現

前輩井之原問為何著得那麼"示正", 

AIBA立刻弄弄衣服說: 平時是穿成這個樣子

三井: 私服? 

AIBA: 係

哈哈

最後LEADER就叫大家留意晚間新聞




@NHKニュース

好有氣勢


今年主題





@ミヤネ屋

上年是白馬王子, 今年就黑馬王子, ^0^ 




天然兩位很勝出

AIBA: 雖然上年是由綾瀨小姐介紹嵐的PERFORMANCE, 不過今年作為敵人, 會全力地爭勝




@キャスト


@NEWS WEB





8 則留言:

  1. 好開心又是他們代表白組,而紅組的小螢也是我十分喜愛的!

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah, 已經是第四年了, 今年加上綾瀨, 天然性格不知會否更有趣呢

      刪除
  2. 好靚仔呀~~白色圍巾真係又可愛又有型~~同上年比,好似個個都瘦左,塊面尖晒嘅~~
    asaichi 係我最喜歡的節目之一♡, 突然間起junjun生演出現, 實在好驚喜♡♡ ~~ 感覺上好似係全部人去撐佢咁 ^^ ~~ 好開心~~
    leader 都好可愛呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能大家都好忙啦, 瘦左都唔出奇, 而且著黑色都應該瘦過著白色? 哈哈
      我本身冇睇呢d節目架:p, 不過佢地唔講得話係講紅白時, 都係話撐jun架, 都係一樣架啫
      leader仲扮鬧jun, 好好笑架

      刪除
    2. 我都冇睇嫁,淨係睇過日本列島果兩集,不過佢個風格好好,仲係v6前輩做主持佢地會開心D~~
      好瘦呀~~連小翔都瘦晒喇~~簡直係我目標呢~~^^
      我剛剛先睇到原來有兩張模特(我以為得一張),多謝,好喜歡呢♡~~小潤+AIBA♡是最好的 ^^ ~~正好拯救差點一蹶不振的我T.T

      刪除
    3. 我都係睇番宣先有留意呢個節目咋, 咁當然因為係前輩感覺好好多啦~
      要好似佢地咁瘦, 至少要回到10年前, :P 你要努力呀
      我後來又加多左相囉, 不過又冇AIBA講野既訪問睇, 佢應該仲有幾句的T_T

      差點一蹶不振的我T.T >>>何事? 因為HD?

      刪除
    4. 係~~我都係睇番宣咋~~
      10年前我都唔係瘦!! 咁要返返去小學五六年班果陣先可以~.~

      原來係你加左相!! 無理由我會走漏模特眼的 XD~~
      咁慘? 原來冇野講嫁 T.T 不過好似清析D 靚D wor~

      係啦~~都係D小事~~ ^^ 我會努力 ~~

      刪除
  3. 嘩, 簡直就好似有五個白馬皇子咁
    今年12/31 都要好好支持
    自從成為嵐飯後, 感覺12/24, 12/31 對於我黎講已經唔平安夜及除夕, 而已經變左係同嵐有關的日子

    回覆刪除