2013年10月19日 星期六

相葉雅紀&風間俊介 24小時約會

@2013.10.19 

風間俊介在節目「メレンゲの気持ち」中提及和AIBA的約會

主持: 和JOHNNY'S MEMBER交流是(哪一位)?


風間: 相葉ちゃん。在這期間, 好像是相葉ちゃん有一天的假期, 首先集合了, 那一天是什麼也

沒有決定的, 然後(相葉ちゃん說) 想食拉麵, 但是"粗略"(沒什麼計劃) 的約會, 當聽到相葉

ちゃん說想食拉麵時, 啊, 我明白了, 就不如這裡或這裡, 你想去那一間?


主持: 能即時有提議很厲害, 直的是"電訊公司"

風間: 食了拉麵後, (相葉ちゃん說) 想去泳池


主持: 相葉ちゃん簡單的撇嬌

風間: 去了泳池, 但是嵐非常厲害呢

主持: 是什麼事?

風間: 買了游水鏡, 戴了, 不知道, 絕對不知道那人就是AIBA MASAKI, 已經換了衣服準備出

去, 戴了游水鏡, 就這樣的(跑)。我覺得大慨10分鐘就會被發現, 但出去後2秒就被發現了。

被小朋友們圍著, 跳落水後就上來了, 並說: 不行了, 就走了


風間: 在想還是有時間, 於是就去了打保齡球, 飛鏢, 最後食飯, 差不多約會了24小時

啊, 十分愉快的一個約會啊, 呵呵

6 則留言:

  1. 如果我都起個泳池就正喇!! 不過佢真係好張揚, 應該去D少人D嘅地方丫嘛~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到佢會咁平民:p 不過可能太耐冇得去先咁想去啫, 少人d除非私人泳池?!

      刪除
    2. 我估佢應該已經係去D私人泳池(可能係會所或者酒店入面果D), 應該就唔會去公眾泳池啦...不過私人泳池都唔係無人的...不過好想去但落水兩秒又要走, 真係好陰功 T.T

      刪除
    3. 真係好陰公, 不過即使私人的話一樣有其他人, 不過只係唔會咁圍住佢啫, 難怪佢自己玩好多年冇游水啦, 冇時間之餘, 仲成日被發現

      刪除
  2. 靚仔到咁, 好難會發覺唔到喎
    雖然身為飯我都明白如果俾我見到佢本人都會失控, 但都希望大家俾番D空間佢, 等佢可以做番D自己想做的事
    (明明準備晒想去游水, 如果游得幾分鐘, 我都替佢感到失望)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思遲左回覆,

      戴了游水鏡一樣咁靚仔都沒法, 哈哈, 不過有時明明見到, 又好難控制既, 可能明星就係會失去做自己想做的事的自由啦, 唯有去私人游池= =

      刪除