2013年10月14日 星期一

ふるさと@2013.10.13

第80回NHK全国学校音楽コンクール 全国コンクール 小学校の部 - ふるさと

白馬王子!!








唱完第一段後, 五人都向學生們方向行, 雖然應該是一個好嚴肅的環境

但面對五人又很難不尖叫!! 小學生們表現冷靜之餘都看得出內心的喜悅

AIBA一直也是向著學生們唱, 其餘四人則是向著台方向, 與學生們同一視線

=^0^= 小學生們太幸福了, 近距離直接望!!






6 則留言:

  1. 白馬王子 (*ノ▽ノ) !! 得佢打BOW TIE 真係型到冇晒朋友~~ 太靚仔了~~ (*≧m≦*)
    JUN 都是超讚的 ( ̄ε ̄@)~~ 呵呵~~
    首歌好好聽呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前覺得BOW TIE好老土, 但係佢地戴左又有一種型仔味道
      仲好鐘意佢地打添呀~JUN就留返比你:P
      首歌都幾感人

      刪除
    2. 哈哈~~佢地係著乜都咁好睇的~~ 尤其是aiba ^^ ~~ 係咪迷彩bowtie 仔? 我最鍾意係迷彩 ~~
      多謝你留番J比我喎,呵呵~~:p

      刪除
    3. 係迷彩呀!!! 都幾得意的配搭:)
      哈哈, JUN係你應得既, :P

      刪除
  2. 炸醬叉燒麵 ヾ(^◇^)ノ♥2013年10月14日 清晨7:33

    哈哈...吉主...打Bow一D都唔老土...比起necktie仲更加gentleman添 (*^◇^*)/
    而且我覺得相葉王子同Bow都好相襯吖...斯文又時尚(≡^∇^≡)b
    再說...睇完今年個Nコン...
    再次感覺到嵐真係成熟了不少...
    在台上看著學生們講述ふるさと嘅嵐五子....
    完全就像溫暖親切嘅長輩/大哥哥一樣...微笑著細心傾聽...優しいヾ(⌒∇⌒)彡
    確實...當學生們見到嵐五子準備落台同大家一起唱ふるさと嘅時候...惹來了一陣陣嘅尖叫聲 ☆⌒d(*^ー^)b
    真係想成為當中嘅一份子呀...咁樣就可以近距離望住相葉氏啦ヾ(@⌒▽⌒@)ノ

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前未認識佢地, 打bow tie只諗起bow tie tsang, 哈哈, 所以覺得係老人家先會用
      不過自見到佢地打bow tie, 打得咁型, 又覺得其實可以好潮, 仲潮過用普通tie呀
      佢地五個又的確係好warm既, 雖然ふるさと不同, 但係都感覺到非常哥哥!!!
      我見到學生尖叫, 我都幻想緊, 咁鬼近真係好難control!! 我諗係我, 都可能已經喊左, hehehe

      刪除