2013年10月16日 星期三

PROFILE@2013.10.16

J-NET J-WEB 更新

次次更新都要講句: 喂呀, 真係好靚仔喎





 
 

20 則留言:

  1. 真係次次都要講呢句,めっちゃかっこいい

    回覆刪除
  2. halo吉吉:)
    WAWAWA~~~~
    大家都簡直型+靚到爆炸呀XDD
    aiba個pose有d似"LOVE"初回版嗰個poseXD@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係睇到嘩嘩聲呀!
      哈哈, 有少少似, 因為都係咁型+靚到爆炸XD

      刪除
  3. 嘩嘩嘩嘩!! 真係好靚仔呀 1.2.3.4.5 都係咁靚仔呀!!! (*≧▽≦) 套衫好有型好好睇呀~~
    超超鍾意♡ AIBA 張相真係好靚仔好有型好自然 ♡~~好鍾意♡♡♡~~ 單人同合照都係咁正!
    仲有潤君個眼神~~我暈喇...有冇白花油....~(>_<。)\

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 白花油又出動啦!!! 今輯真係好鬼靚仔有型
      近年仲越來越成熟, 越有魅力, 越有男人味 :)
      大愛!!!!

      刪除
    2. 係~~哈哈~~唔揸白花油唔得~~
      呢期去都邊都係著西裝,真係成熟晒~~~今次五個都鍾意~~^^

      刪除
    3. 白花油買斷市未呀~?咁暈法都唔知點算

      刪除
  4. hi,你好阿,我係芷薇,之前成日係你yahoo個度留言的,我都覺得好型阿

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 你好~我記得!!!
      真的型到無野講~

      刪除
  5. 昨日睇到時不禁嘩嘩聲, 呢輯相影好過上一輯好多

    五個中, 平心而論, 今次影得最好係Aiba
    Nino, Leader 同 Jun 都唔錯,
    但影得翔くん就好似怪怪地咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 咁快換埋頭像啦? 勁呀

      HEHEHEE, 我呢都係平心而論, 同意AIBA係最好, 有多左成熟咁, 好LIKE
      其他都係一般咁好, 至於SHO呢, 可能髮型變左之故?

      刪除
  6. 我覺得尼輯相, AIBA影得最好.
    之後到OHNO

    回覆刪除
    回覆
    1. XD....YEAH!! AIBA果然係今輯相好受歡迎呀
      我都覺得佢最好
      OHNO都好呀, 就瘦左少少咁

      刪除
  7. 呢次呢輯相,我想講(雖然大家都講咗...)
    真係影得好正!!!!好靚!!!好型!!!!!
    當然特別係AIBA啦,
    勁靚仔,超中意,
    這孩子怎樣越長越好看>3<(雖然一直都好好看)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 大家的對白都係一樣!!
      我都唔知點解越來越靚仔架呢? 鐘意爆呀!!!
      AIBA最高!!

      刪除
  8. 炸醬叉燒麵ヾ(^◇^)ノ♥2013年10月18日 凌晨2:51

    Yeah...好熱鬧呀...叉燒麵又嚟咗搵吉主喇...XDDDD
    今次J+總算做番D水準之作出嚟喇ヾ(^∇^〃)ノ
    尤其係aibaba..真係呢...tell me why...完全靚仔都冇朋友囉(○^∇^○)⌒♥
    成熟有型之餘又帶點cool o(*゚ v ゚*)o
    已經唔止三千...而係攞我命三千....萬呀o(≧▽≦)o
    重重的中咗高壓電暈緊嘅我...白花油已經不能止到暈喇 (T__T)
    啊...吉主...有冇保心安油可以借用一下醒醒神咁呢ヾ("‘◇‘)ノ

    回覆刪除
    回覆
    1. 叉燒麵!!呢度突然間好熱鬧呀, 搬屋以來第一次
      果然係靚仔夠吸引呀!!!
      你已經講中晒我要講既野, 我都唔知可以再講咩了, 保心安油都斷市了
      點算呀!!!暈埋一齊了, 哈哈("‘◇‘)ノ

      刪除
  9. 個人喜好,我特別喜歡穿黑衣的他們!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑色可能更穩重? 哈哈
      黑或白我都咁LIKE

      刪除