2013年10月26日 星期六

Music Station@2013.10.25

Mini Stage


和Kinki Kids相隔7年再次同台, 又播了以前嵐做伴舞的照片

光一笑指被AIBA遮擋了, AIBA: 才沒有遮擋著


然後光一又拍著相葉學的海報, 問AIBA你怎麼了

AIBA叫光一請望看我! 




登記


對於相隔多時再度同台, AIBA: 以前JR年代在後面伴舞, 所以今天有點兒緊張, 會努力




其實是訪問在前面的西野, 可是後面的AIBA更吸引




再問以前是住在那裡, JOHNNY'S們都是住在事務所的宿舍, 

洗衣的都是由大嬸負責, 光一說大嬸會搞亂底褲

就這個話題, AIBA說因為這樣, 也拿了二宮的底褲, 現在還在(老)家中, 大約15年左右

TAMORI: 你是收集二宮的底褲?

AIBA: 不不不, 只有一條

其實你到底想有多少條? (笑) 連光一最後也笑AIBA是收集底褲的:P







訪問嵐時, 提到今次的歌是在NY排的, 也分享了在NY時拍的照片


正去看MUSICAL的竹馬, 還買了太陽眼鏡, 二人在任何地方也可以胡鬧!






REHERSAL中的SA


在拍攝期間, J以大相機在影AIBA



分享了三張照片, 三張也有AIBA, ^0^


ENDING時, 光一說以前和AIBA和JUN拍戲時, JUN還是個子很小, 現在已經長大了


期待KINKI 可以和嵐更多接觸咯~相隔1年9個月才推出新歌!! 加油

10 則留言:

  1. Ministage 果度真係好搞笑~光一話佢檔住:-P 又幫佢宣傳manabu 超開心~果然aiba 好受前輩歡迎 (^_^)~

    至於胖次,估唔到佢會拎左返屋企(¬_¬) 不過呢我印象中上次JUN都爆過佢係成日著Nino 同 Jun d 底底⋯(≧∇≦)

    佢地今次一齊去NY真係好開心呀,佢地平日起日本都無乜自由,今次可以5個人一齊去行街街係超開心的~見到D 照片就開心 (^ν^)(仲要全部都係JUNJUN 影AIBA 的~)好想睇最後果張作品 o(≧▽≦)o

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗係同KINKI熟少少先會咁? 好似好多前輩對AIBA都冇乜印象 (剛出道時)

      = =當年佢係話洗衣阿姐派錯, 今次就話佢自己拎錯, 哈哈, 但竹馬條底底係屋企就無變, 可能佢真係收集都未定, 笑

      JUN真係好鐘意影相咁, 佢影竹馬個張影得好好呀, 我LIKE, 最後個張伯作品唔知乜樣, 想睇多D 其他相呀!! 好正

      刪除
    2. 係~~我意思係現在好多人都好鍾意同佢玩 ^^ 唔怕佢嬲, 好可愛呢~~ (≧∇≦)
      JUN 真係影得好好呀~~最後果張J真係型到冇朋友!!! 好似SP入面個角色!! 佢影黎影去佢都係影AIBA喎[偷笑]~~ 唔知最後果輯相幾時會出現呢?? 冇理由換晒衫又唔公開嘅!!!

      刪除
    3. 我都好想睇下jun影成點呀, 快d 叫佢公開啦, 哈哈

      aiba又係好好人既, 點整都唔嬲, 氣量太大了, 厲害

      刪除
    4. 好啦, 我一間打比佢同佢講啦 XD~~
      呢個MS出左全場字幕呀!! 我終於睇到底底部份對話喇 ~~ (/ω\)

      KK佢地唔係大嵐好多~~兩組人一齊真係玩好歡樂^^~~

      刪除
    5. 其實好多前輩都唔係大佢地好多, 但好似好有距離感咁怪怪地
      多d交流就好了

      字幕組勁呀~佢地對話好歡樂~你打左比佢未, 幾時出相?

      刪除
    6. 佢話係佢私人珍藏 ♡ ~~~ 我都唔睇得 XD~~~ (佢地太多秘密了呵呵)
      字幕唔係嵐飯果D字幕組出嫁!! 所以先有全場咋!!
      日本人就係咁, 好難同前輩friend~~

      刪除
    7. 厲害呀, 等我再等J2播時再睇一次先

      ~_~佢地咁多秘密做乜呀~講D 來聽下呀嘛- =

      日本人分上下關係分得好仔細呢, 所以日文先咁難之嘛>_<

      刪除
    8. 真的嗎 T.T J2 大約幾時會播嫁? 又要錄呀!! ( ꒪Д꒪)ノ

      原來係咁, 我真係唔知日文咁鬼難係咁解, 又學到野 (⌒.−)=★

      佢地常常有好多秘密, 呵呵, 下次會分享少少比你聽~~
      呢輯相我懷疑係場刊呀~~

      刪除
    9. 會呀, 可能係今個星期, 我都唔sure~

      係呀, 日文係好難架, 明明好簡單就可以, 係要搞到咁麻煩, 但自己又學緊喎, 笑, 到你出年學時就會明白了

      場刊?? 我都好期待呀!!! 場刊有眼鏡aibaabababababa yeah

      刪除