2013年10月8日 星期二

「P.A.R.A.D.O.X」 MV

@2013.10.08

めざにゅ~+めざましテレビ+PON!+ZIP!












其中ZIP!的NINO訪問中, 提及今次的看點是嵐的舞

從未如此SEXY過, 還有NY人的年輕排舞老師, 喚然一新的感覺






NINO選戀人的話, 二話不說便選了AIBA

原因是感覺最無害, 因為討厭了也可以分手, 

或許做戀人就好, 而且在MEMBER中相處時間最長


  

















:D 又送張NINO



19 則留言:

  1. 好想看完整的PV SEXY! SEXY! SEXY!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 真係幾sexy 呀, 唔知整個mv又點, live又點呢

      刪除
  2. 第5張,Aiba你搞咩呀,救命呀:P

    回覆刪除
  3. 張動圖超掂,超Sexy ┌|≧w≦|┘♫ 五人離遠果part 都好正 ~
    唔鍾意「佢」呀ค(TㅅT)ค已經搶左 aiba 做戀人仲搶埋潤君做老公 (ー人ー)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好唔鐘意佢啦, 哈哈, 佢又會同你一樣taste既:p
      個張aiba唔知點解可以sexy成咁~~~哈哈, 五人都好正

      刪除
    2. 哈哈,又係喎,竟然同我taste一樣~~見佢咁好taste就唔同佢計較啦~~XD~~呵呵~~ (奸笑)
      果然係全員三十代第一個作品,朝住SEXY發展, 正 >//w//<

      刪除
    3. 哈哈, 佢同你一樣咁識揀嘛, 唔好怪佢啦~
      ^_^ 唔知會唔會越來越sexy呢?

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    5. 呵呵, 了解了解(⌒.−)=★~~唔怪佢 XD ~~ 我地揀果兩個又真係幾好嘅(*/∇\*)~~ 嘻嘻~~
      short version 仲未有除帽果part 呀~~ 極級期待呀~~(;≧皿≦)

      刪除
    6. 仲有AIBA SEXY個幕都未出, 希望後半首會好聽少少, 多多大頭啦, 期待下

      刪除
  4. 昨天看了少少介紹,好棒的MV!Arashi的MV越來越有味道,因為五子越來越有男人味......
    看到man ams的留言,是說Nino吧?昨天看了FB朋友的分享,也覺好笑,Aiba做戀人,Jun做老公,Sho做孩子,Leader做父親.....Nino真會選!不過,如果給我選,我會把Jun當情人,Aiba做丈夫,因為Jun沒安全感,但做情人就夠浪漫,不過丈夫還是幽默+脾氣好更重要!(笑)

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是nino了, 在zip!中訪問到的, 比我揀, 戀人同老公都要係aiba, 哈哈, 我覺得兩樣都好啱我呀xd
      個mv真係有少少sexy感覺, 不過好似好多舞咁, 有少少辛苦

      刪除
    2. 哈哈,冇錯就係佢!! 其實我都會咁揀~~嘻嘻, 最好就兩個都係AIBA啦~~
      其實Jun都唔係好冇安全感,感覺都係好專一好可靠XD~~但係AIBA似係勁顧家果類同埋老公要對一世,梗係揀AIBA 啦~.~

      刪除
    3. 感覺都係好專一好可靠?! 我唔覺得喎, hehehehe 相比下, 都係似男朋友多過老公呢
      (別扁我:p)

      刪除
    4. 哈哈, 唔會, 其實潤君好嘅地方要慢慢發掘~~我明白的~~ XD~~ 好似AIBA都話佢比外表溫柔一百倍咁~~呵呵~~~

      刪除
    5. 咁呢個我都明白既, 哈哈, 我話佢唔好丫, 好溫柔, 不過唔知專唔專一啫, 笑

      刪除
    6. 哈哈, 應該專一(嘅)(掛) ヽ(*⌒∇⌒*)ノ 未有機會証明到姐~~ 呵呵~~

      刪除
    7. 哈哈, 咁又好難証明既, 不過你相信佢係專一(嘅)(掛)就夠啦

      刪除