2013年10月19日 星期六

MESSAGE@2013.10.18



新album將會在10月23日發售

是現時為止, 在嵐的album中沒有的作品!!

現在的嵐會表現出不同頪型的LOVE!!

初回限定盤還包括PV!!

是這首「P.A.R.A.D.O.X」,

而且在NY中排人舞

因為是第一次的事, 所以非常新鮮。
稍微有少少大人的感覺

我覺得會一張令人滿意的Album!!

入面有新歌8首, solo5首, single 3首
內容滿點的一張

封套的相片也是大人感的(笑)

LOVE請多多指教

10 則留言:

  1. SOLO真係好好正好喜歡, 不過我未得閒睇歌詞 & 再repeat其他歌, MV好正~~ 我會努力的了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. solo 好正呀!!!第一次聽佢唱慢歌已經夠晒新鮮, 好期待佢係live唱呀! 溫柔爆了

      其他歌我都努力中, TEARS都唔錯, 突然好鐘意慢歌咁添

      刪除
    2. TEARS 同給夜空的信真係賣非佛~~ SOLO 真係好感動, 第一次聽都有少少眼濕濕~~ TEARS 真係好好聽~~ 我主要re TEARS 同手紙...track#1都ok~~

      我係一向都鍾意慢歌多D 嫁!! 所以dance in the dark 要下回先分解喇~~ XD~~~~

      刪除
    3. 哈哈, 暫時都係給夜空的信同眼淚比較深刻, 慢歌真係好正, 好感動FEEL, 不得了!!!

      HEHEHEHE但JUN冇慢歌喎, 要比D時間聽下

      刪除
    4. 呢兩日都係loop呢兩首~~好正~~^^
      係呀,所以暫時冇理佢 XD~~佢好慘嫁,每次有AIBA出現嘅地方我都係塞佢埋一二邊先~~睇/聽左AIBA先緊要D~ 呵呵~~

      刪除
    5. 咁都好正常丫, 因為係第一同第二之分, 好難同時間兩個都咁愛既, HEHEHEHE
      我明白我明白

      刪除
    6. 哈哈 XD ~~ 但希望潤君唔好嬲啦 ~~ 呵呵~~~
      終於都有聽到喇,不過只係因為佢起手紙後面局住聽左幾句 XD~~~ 慘 :p

      刪除
    7. 局住咁慘? :P
      JUN唔會嬲既, 哈哈, 凡事分大小, 無辦法啦:P都係慘仔

      刪除
  2. 好心急,看了full version的Paradox,大愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 很喜歡PARADOX那些大頭, 不知道LIVE又如何:P

      刪除