2013年10月14日 星期一

日立 HITACHI CM@2013.10.09

@アサデス

:D 還是這個廣告, 哈哈, 到底我要寫多少次才滿足?

感謝上檔人補一個我想看到的畫面

更多CM MAKING







新聞說是兩個好朋友一起編織著一個卜通卜通的CM

另一版本: AIBA拿著書準備要看, 剛開始看的時候發現NINO正望著自己, 還WINK了

AIBA沒理會, 再看書, 可是NINO又WINK了

AIBA害羞了, 用書遮臉在想應該怎麼辦時, 然後就沖向NINO並說: 難道, (你喜歡)...我?!









近距離的情景也沒有尷尬, 不能少的心心記號


STAFF: 互相想著對方的感覺 (相思相愛)

AIBA: ....啊, 不對 (對白) 是什麼來著?






哈哈....相思相愛的CM! 真的寫多少次也不厭

6 則留言:

  1. 炸醬叉燒麵 ヾ(^◇^)ノ♥2013年10月14日 清晨7:54

    aibaba行得咁埋咁近...試問ninomi 又係好難忍.......笑嘅(@⌒ο⌒@)b
    吉主...你不是一個人喔...
    相思相愛嘅cm...多D嚟密D手ヾ(=^▽^=)ノ
    我都係十分之想睇多D making 呀 v(* ̄ー ̄)v
    百看不厭...其樂無窮呢 (.゚ー゚)人(^◇^)

    回覆刪除
    回覆
    1. (.゚ー゚)人(^◇^) 竹馬果然是最高, 半夜三更看到片, 都想唔住和ninomi一齊笑了
      點解可以咁相思相愛架呢?! 呵呵
      到時官網再update的話, 我又會再寫一次了

      刪除
  2. 嘻嘻, 呢個我都差D miss左~~ 好在有你提醒!!
    最後果張nino個表情真係(/ω\)
    aiba做乜起cm講左d真野出黎!! --> 難道, (nino你喜歡)...我
    呵呵~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一直等檔, 終於等到了, 真好~~~
      呢個cm真係不得之了, 太有愛, 差點被浸親, 佢地都唔覺意講左真心話:p
      yeah

      刪除
  3. 我居然MISS左呢個版本添, 真係多謝吉吉的POST

    呢個拍得佢兩個好溫馨

    竹馬最高

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 差少少都MISS左呢個咁重要的新聞, 真係睇幾多次都咁開心咁SWEET~

      竹馬最高!! 大愛

      刪除