2013年10月11日 星期五

「P.A.R.A.D.O.X」 MV SHORT VERSION

@M ON TV - 2013.10.10

放了首1分38秒的MV, AIBA!!!!!!!!!!!!!






















有AIBA, 也貼兩張NINO吧, 

最喜歡第二張NINO的表情(笑)



第一次聽到這首歌是在AIBA的RADIO中, 時間約2分半多

聽了幾遍, 以為自己聽力有問題, 差不多聽不出LEADER的聲音

看了MV有點兒驚訝, 首1分鐘的時間, LEADER沒有SOLO句, 

只是和了音, 叫了兩聲BABY

當然我會覺得LEADER叫也叫得特別動聽~

雖然嵐不斷有新挑戰, 有新形象, 新歌路, 這次的SEXY形象我覺得他們都長大了

可是還是想聽更多LEADER的SOLO句, 很喜歡以前的歌

或許LEADER精彩的SOLO句在這首歌的後方吧?




特別送給PANCAKE的 ~ :P


12 則留言:

  1. 收到晒~~多謝~~ƪ(‾ε‾“)ʃ
    眼訓都要睇埋先~~(Ò㉨Óױ) 已經Re左幾十次!!~~ 太短喇~~ 幾時有extened version 呀!!!
    一開始就模特先, 太開心 XD~~ 今次除左我兩個最愛之外, 翔君都超有型呀!!! 正正正!!! Nino仲起勢放電添!! 救命!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一次咁多啦!!
      我都係眼訓到爆都要睇, 仲有個幾星期先有FULL, 要等等了, 唔知幾時上MS呢, 唔知LIVE又會係點呢, 今次舞步都真係幾唔同

      刪除
    2. 個幾星期好快姐~~真係好想知LIVE係點呢~~
      近排睇潤君D特番都睇到暈晒~~個幾星期出先就剛剛好~~嘻嘻~~
      而家我lag得好緊要呀,洗衣機都係今日先睇咋>.<~~

      唔會得一次嘅~~我地潤君咁cutecute~~其實你內心深處都係鍾意佢嘅呢~~呵呵~~
      今個周未我要小休一陣,你幫我追埋向陽果份呀~~(笑)

      順帶一提nino第二張個表情真係好正~~ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      今次真係比五電到暈晒~~ 我仲覺得全部人都瘦左好多T.T

      刪除
    3. 哈哈, 我唔敢追向陽呀! 因為唔想從中知道太多劇情加結局, 我想靜靜慢慢咁欣賞, 的確, 估唔到我係咁期待既, HEEHEE, 但可能因為係樹里做 女主角, 好吸引, 加上潤仔個短頭髮LOOK又係無敵, 兩個拍埋一齊好SWEET呀

      第二張個度, 我RE左好幾次, 真係好正呀, HEHEHE, 五個都型, 不過MV郁得好勁, 有少少眼花, 可能只係被電暈左:P

      刪除
    4. 咁你千祈唔好睇場刊 !! 其他地方都冇乜點講劇情,我都係睇下D宣番咋~~果日睇唔知邊個話佢朝早飲波菜汁同只會飲熱水,佢好似阿伯囉 !! 就算鍾意佢都係咁話!! 真係超克己!!

      唔洗怕羞~~唔洗用juri做藉口喇,直接講你鍾意向陽jun我唔會介意的呵呵~~明白的~~XD

      我今次比翔君電親呀!! 救命!!

      刪除
    5. 我咩都冇睇啦, 廢事唔小心透露左就大件事了, 唯有等上左畫先:p jun好似好健康架, 又食蛋白咁, 我諗佢除左想練大隻之外, 仲想真係更健康既, 唔知點解呢個point我諗起劉華

      雖然向陽jun係正, 但我真係幾鐘意juri架, 所以佢有電影上的話, 我都會捧場, 兩個一齊就perfect了

      你被個個都電暈, 小心呀:p

      刪除
    6. 佢真係好似劉華!! 不過佢係仲嚴謹個劉華,後生細仔話要飲暖水,真係orz,所以先做到松本藥局XD~

      哈哈~~我知我都好鍾意野田妹!! 兩個一齊係超正~~呵呵~~唔知會唔會上呢~~真好緊張!! 真係都好想去拍攝實景睇下, 不過離東京好遠嫁 T.T

      係喎!! 今次翔君有5個讚GJ!! 暫時係比我的1.2 同佢姐電親姐~~ 呵呵

      刪除
    7. 咁其實都幾好呀, 有時都要為自己安排下自己的生活嘛

      你打算去拍攝實景? 咁似乎你真係好鐘意jun喎, 希望香港有得上啦, 不過又要晏好多個就真

      刪除
    8. 呵呵我鍾意jun都唔係咩野秘密 (*/∇\*)當然都係鍾意aiba多d 啦~~ 無呀,我見好似拍得幾靚, 如果近近地就去下囉, 多個景點丫嘛~~ 橫掂都去到囉~~

      係的真係要自己安排下自己的生活~~ 所以抵佢咁靚仔♡ ~~ 我咁大個人都唔識好似你咁諗真係好無奈 ╮(╯_╰)╭

      刪除
    9. 哈哈, 不過如果旅行可以去D同佢地有關的地方, 又真係會好開心既, 個個景點又多一層意義, 期待你去完話我知!!

      我咁大個人都唔識好似你咁諗真係好無奈 ╮(╯_╰)╭>>>証明你唔夠大個人囉, 哈哈, 年輕人, 努力安排呀^_^

      刪除
  2. 炸醬叉燒麵ヾ(♥◇♥)ノ2013年10月11日 清晨5:11

    今回嘅P.A.R.A.D.O.X 呢...
    無論喺曲調、唱法、甚至舞蹈嘅風格都同以往嘅嵐曲有所不同...
    sexy and mature嘅大人風格...新鮮ヽ(*⌒∇⌒*)b
    相葉氏嘅有型同吸引力相信已經不用多說 (=∩ ω ∩=) v
    此外要感謝吉主今次cap咗伏兵三人嘅帥圖...難得呀ヾ(@^▽^@)ノ
    能見到Leader嘅身影真係好開心 (o^∇^o)ノ
    不要心配喔...你嘅聽力絕對良好...
    確實只有聽到Leader寥寥幾句悅耳嘅高音...
    希望呢個安排只係暫時性...
    到full version出街嘅時候會多番D solo句啦...
    我仲等緊要聽Leader另一句肉緊嘅高音歌詞...
    "Oh...Yeah...Can you make me fly high"呢 v(=♥ ω ♥=) v
    一緒に...期待吧o(≧∇≦)o

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實感覺都真係幾特別既, 都真係有少少外國FEEL, 同以前有一定的改變, 大個左
      可惜呢, 係LEADER唱得咁少, 好似唔係幾好咁, 安排上唔知係咪有問題呢?
      又或者FULL VERSION可能會多返少少? LEADER的好戲在後頭就好了
      伏兵中係LEADER比較少, 哈哈, 下次努力再CAP下先
      LEADER的高音真厲害呢, 再期待下先

      刪除